Humanities Happy Hour
maj
20.
7.00 PM19.00

Humanities Happy Hour

Humanities Happy Hour har fået støtte af PUKK til deres event på Fairbair d. 20. maj 2024.

Humanities Happy Hour is an evening of fun, informal humanities lectures. Our hope is to bring the humanities closer to people who would otherwise not encounter them - no matter if student or non-student. The evening consists of two professors and four PhD students from the humanities who will all give 10 minute TED-talk-style presentations, followed by a Q&A. Humanities Happy Hour will take place on May 20th between 19 and 22 and is free of charge.

Læs mere på Facebook: https://fb.me/e/6QBrIULGM

Se begivenhed →
SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?
maj
22.
7.30 AM07.30

SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?

Teater Hønseslagteriet har fået støtte af PUKK til deres forestilling SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?

I en dystopisk verden i en nær fremtid, fordriver syv arbejdere tiden med at pakke æg under streng ledelse af en magtsyg chef. Alt emmer af “ordnung muss sein”, men da en excentrisk konsulent fra fødevarestyrelsen kommer på besøg bliver der rusket op i den ellers polerede facade. Rygter spreder sig, ubehagelige hemmeligheder, der ikke kan ignoreres, kommer frem. Hvornår har arbejderne set nok af sandheden til at give slip på deres privilegier? Noget er ihverfald begyndt at ulme og det trækker op til revolution. Den vil ikke bare ændre på æggepakkeriet, den vil sætte ild til hele verdenen.

 SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL? spiller på Efterskolen for Scenekunst i Aarhus d. 22. maj kl. 19:30. Læs mere på Facebook: https://fb.me/e/3QfS3qnmE

 

Se begivenhed →
Brøl i Kadaveret – en Stressapokalypse
maj
23.
5.00 PM17.00

Brøl i Kadaveret – en Stressapokalypse

Kollaps har fået har fået støtte af PUKK til deres forestilling Brøl i Kadaveret - en Stressapokalypse

I teaterforestillingen ’Brøl i kadaveret’ følger vi det unge par Emilie og Anders. Emilie er, i årene efter at Danmark er brudt sammen på grund af stress, blevet pålagt at skabe et nyt samfund, baseret på yoga og mindfulnessprincipper. For Anders har det dog ingen gang på jord. Han har selv set i TV, hvordan det frie liv handler om at nakke og æde, præcis ligesom hans helte Nikolaj og Jørgen. Men kan vi for alvor blive fri for stressen, hvis vi blot erstatter systemerne med nogle andre? Spoiler alert: det kan vi sgu nok ikke.

Brøl i Kadaveret spiller på QuongaFest torsdag d. 23. maj kl. 17:00 og lørdag d. 25. maj kl. 16:45.

Læs mere på @Kollaps

Se begivenhed →
PUKK DAG
maj
25.
2.00 PM14.00

PUKK DAG

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 25/5, hvor vi holder PUKK DAG!

PUKK er tilbage, og det skal fejres med en fantastisk dag fyldt med spændende workshops, kreativ sparring og masser af underholdning!

Er du i gang med et kulturprojekt, har du en god idé, eller leder du efter nogen at samarbejde med på et fedt projekt? Så skal du med til PUKK DAG!

Hvis du deltager, har du også mulighed for at deltage til en helt eksklusiv Live Pitch den 4. juni, hvor du kan søge støtte til dit projekt.

Hele herligheden finder sted i UKH kl. 14-23 lørdag d. 25. maj. Og det bedste af det hele? Det er helt gratis, og der vil endda være et lækkert måltid mad inkluderet til aftenen!

Hold øje her og på instagram @pukkpuljen for mere information om tilmelding og det fulde program - det kommer snart.

Se begivenhed →

PUKK Live Pitch
apr.
17.
4.30 PM16.30

PUKK Live Pitch

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste Live Pitch onsdag d. 17. april. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et ansøgningsskema, som du finder her https://www.pukk.dk/ansg. Skemaet skal sendes til pukk@aarhus.dk senest d. 12. april kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*
Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter at alle har pitchet deres projekter, træffer PUKKs bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*
Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest d. 12 april kl. 12:00

Obs. Du kan maks. søge 7.000 kr. per projekt, og det samlede projektbudget må ikke overstige 20.000 kr.

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.
____________________________________________
ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next Live Pitch on Wednesday the 17th of April.

To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 12/4 at 12:00 pm.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about your project. You have three minutes to pitch your project. On the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg, and send it to pukk@aarhus.dk no later than 12/4 at 12:00 pm.

NB. The maximum amount of each grant is 7,000 DKK, and the overall budget for the project must not exceed 20,000 DKK.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
PUKK Live Pitch
mar.
13.
4.30 PM16.30

PUKK Live Pitch

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste Live Pitch onsdag d. 13/3. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et ansøgningsskema, som du finder her https://www.pukk.dk/ansg. Skemaet skal sendes til pukk@aarhus.dk senest d. 8 marts kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*
Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter at alle har pitchet deres projekter, træffer PUKKs bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*
Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest d. 8 marts kl. 12:00

Obs. Du kan maks. søge 7.000 kr. per projekt, og det samlede projektbudget må ikke overstige 20.000 kr.

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.
____________________________________________
ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next Live Pitch wednesday 13/3.

To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 8/3 at 12:00.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 8/3 at 12:00.

NB. The maximum amount of each grant is 7,000 DKK, and the overall budget for the project must not exceed 20,000 DKK.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
PUKK Live Pitch
jan.
26.
5.00 PM17.00

PUKK Live Pitch

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste LIVE Pitch onsdag 26/1. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et skema, du finder på www.pukk.dk. Indsend skemaet senest 24/1 kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

Hvordan foregår det?

Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter alle har pitchet deres projekter, træffer PUKK’s bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

Tilmelding og deadline

Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest den 24/1 kl. 12:00

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.


ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next LIVE Pitch Wednesday 26/1. To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 24/1 at 12:00.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

How does it take place?
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

Registration and deadline
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 24/1 at 12:00.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →