Tilbage til Alle begivenheder

PUKK Live Pitch

  • Frontløberne 154c Jægergårdsgade Aarhus, 8000 Denmark (kort)

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste Live Pitch onsdag d. 17. april. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et ansøgningsskema, som du finder her https://www.pukk.dk/ansg. Skemaet skal sendes til pukk@aarhus.dk senest d. 12. april kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*
Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter at alle har pitchet deres projekter, træffer PUKKs bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*
Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest d. 12 april kl. 12:00

Obs. Du kan maks. søge 7.000 kr. per projekt, og det samlede projektbudget må ikke overstige 20.000 kr.

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.
____________________________________________
ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next Live Pitch on Wednesday the 17th of April.

To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 12/4 at 12:00 pm.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about your project. You have three minutes to pitch your project. On the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg, and send it to pukk@aarhus.dk no later than 12/4 at 12:00 pm.

NB. The maximum amount of each grant is 7,000 DKK, and the overall budget for the project must not exceed 20,000 DKK.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Tidligere begivenhed: 13. marts
PUKK Live Pitch
Senere begivenhed: 20. maj
Humanities Happy Hour